Handrasp Molen Romano

Standaard prijs €19,99

Standaard prijs €19,99

Toevoegen aan wensenlijst
Gratis bezorgd binnen Nederland vanaf €20,-
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Achteraf betalen met Klarna
  • Boska 10 jaar garantie icoon

    10 jaar garantie

  • Vaatwasser bestendig

  • Koelkast bestendig

Omschrijving

Kaas raspen is nog nooit zó leuk geweest als met de Handraspmolen Molen Romano. Deze unieke rasp is perfect voor het raspen van je Parmezaanse kazen. Ideaal voor over je vers gemaakte pasta, een overheerlijke pizza of lekker in de soep!

Hip design
Deze handraspmolen heeft een uniek design, dankzij zijn slanke vorm en handige draaimechanisme. Met de ene hand duw je de kaas door de rasp, terwijl je de andere hand gebruikt om te draaien. Het maakt niet uit of je links- of rechtshandig bent: deze rasp is bruikbaar voor beiden!

Makkelijk en handig
Deze raspmolen maakt het raspen van kaas leuker en makkelijker dan ooit! Na gebruik kan de rasp in de vaatwasser. De rasp is vooral geschikt voor hardere kazen, zoals Parmezaan.

Kaasrasp cadeau doen
De rasp is verpakt in een bijpassende geschenkdoos. Dit maakt hem zeer geschikt als cadeau.

Toon meer Toon minder

Specificaties

Artikelnummer
853805
Kleur
Zilver
Kaassoort
Voor half harde tot zeer harde kaas
Materiaal
Roestvrijstaal
Garantie
10 jaar
Product afmetingen
200 x 85 x 100 mm
Product gewicht
260 gram
Verpakking
Geschenkdoos
Product afmeting in verpakking
200 x 85 x 100 mm
Product gewicht in verpakking
321 gram
EAN
8713638012759
Toon meer Toon minder

Customer Reviews

Based on 13 reviews
46%
(6)
0%
(0)
23%
(3)
8%
(1)
23%
(3)
D
Di Leeten
Ik dacht datboska voor kwaliteit stond.

Deze rasp is te mijden. Wij kozen bij aankoop voor dit merk, maar in dit geval was dit blijkbaar fout. Plastic stukjes aan de rasp zelf mag je niet verwijderen want dan werkt dit toestel niet. Blijkbaar kan je dit wel bijbestellen bij boska, maar bestel dan maar een voorraad. Totaal af te raden. Beter een ander merk kopen zonder plastic prullen.

Bedankt voor je review en wat vervelend om te horen dat de handrasp niet bevalt.
We hebben je bevindingen gedeeld met de designers.
En persoonlijk contact met je opgenomen om te kijken naar een passende oplossing.

Team BOSKA

J
Judith
Teleurstellend

Eerder een kaasschaaf van Boska gekocht. Door de degelijke kwaliteit nu ook deze kaasmolen besteld. Hoopte eindelijk een goede te hebben. Bij de eerste omwenteling vloog de handgreep er al af! Zeer ondeugdelijk gemaakt.
Zoals hieronder te lezen geén incident.
Wat jammer en schadelijk voor de merknaam!

Bedankt voor je review Judith en vervelend om te horen dat de kwaliteit niet is zoals je van Boska gewend bent. We zullen privé contact met je opnemen voor een passende oplossing.

S
Saskia
na 2 keer gebruiken al kapot

helaas brak bij het tweede gebruik het handvat van de rasp.
ik heb een klacht ingediend en hoop dat ze het probleem gaan oplossen.

Bedankt voor het schrijven van de review, Saskia! We vinden het vervelend om te horen dat het handvat van de rasp is afgebroken. Dat hoort inderdaad niet te gebeuren. Je krijgt standaard 10 jaar garantie op onze Food Tools, dus ook op deze handrasp. Kun je een garantieclaim doen via het volgende formulier: https://nl.boska.com/pages/garantieclaim ? Dan kijken we samen naar een gepaste oplossing.